Нетрадиційна торгова марка реєстрація якісно і недорогоВиди торгових марок, нетрадиційні торгові марки.

Реєстрація торгової марки вартість 500 грн.

Загальні поняття

Тільки за допомогою торгових марок, «знаків для товарів і послуг», «ТМ», «товарних знаків» (що є одним і тим же), розрізняють однорідні товари і послуги різних виробників. При здійсненні покупки споживач орієнтується на відому назву, яку він асоціює з певною якістю і ціною. Іншими словами товари і послуги конкурентів відрізняються тільки торговими марками.

Реєстрація торгових марок в Україні переслідує кілька цілей.

По-перше, це Індивідуалізація. Знак дозволяє розрізняти і запам'ятовувати за зовнішніми ознаками і на слух товари / послуги, які випускаються конкретним підприємством.

По-друге, це Гарантійна функція. Торгова марка виступає гарантом якості певного рівня, відомого споживачеві.

По-третє, це Реклама. За допомогою маркетингових технологій у споживача формується стійкий інтерес до певного товару або послузі під торговою маркою. Як ми бачимо, ТМ є обов'язковим елементом реклами. Торгова марка має тенденцію з часом нарощувати вартість.

Право на отримання торгової марки належить будь-якій юридичній або фізичній особі, їх об'єднанню або їх правонаступникам.

Детальніше про торгові марки Ви можете дізнатися тут.

Види торгових марок

Законодавством України передбачено безліч об'єктів, які використовуються в якості торгової марки. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг», торговими марками можуть бути слова, літери, цифри, зображувальні елементи, кольори або колірна комбінація, а також комбінація таких позначень.

Словесні позначення включають фірмові найменування, будь-які слова або словосполучення, а також слогани. Торгові марки складаються з літер і цифр, можуть включати в себе одну або кілька букв, цифр, а також їх поєднання.

Образотворчі торгові марки - це різні малюнки і символи, а також двомірні зображення товарів або упаковки.

Комбіновані торгові марки представляють комбінації різних елементів - поєднання слів, букв, цифр, зображень.

Кольорові торгові марки представляють всі перераховані вище види, виконані в кольорі, а також поєднання кольорів або колір сам по собі.

Реєстрація торгових марок відбувається відповідно до певної процедури і в обумовлені законодавством строки.

Нетрадиційні торгові марки

Оскільки з кожним роком конкуренція на ринку росла, то багато компаній зіткнулися з питанням, як же виділиться з маси одноманітних товарів і послуг, і звернути на себе увагу споживача. Так виникли нестандартні і незвичайні способи ідентифікувати свій продукт. А саме, нетрадиційні знаки: об'ємні, мультимедійні, звукові, нюхові, голографічні, смакові, тактильні та інші.

Нетрадиційні торгові марки останнім часом стають все більш популярними. І це не дивно, адже вони вигідно відрізняються серед великої різноманітності торгових марок.

Зупинимося докладніше на найпоширеніших з них.

Об'ємні торгові марки

Це зображення в трьох вимірах. Найчастіше захищаються оригінальні флакони духів, пляшки для спиртних і безалкогольних напоїв, форма будь-якого виробу, наприклад, мила, кондитерських виробів, упаковки товару.

Найвідомішими в світі зареєстрованими об'ємними знаками є:

- Пляшка «CocaCola», пляшка коньяку «Napoleon», фігурка ягуара на капоті автомобіля.

Необхідно відзначити, що для того що б об'ємна торгова марка могла отримати охорону, вона повинна відповідати певним вимогам. Знак не повинен просто повторювати зовнішній вигляд відомого предмета. Він повинен відрізнятися оригінальним зовнішнім виглядом, який буде здатний виділяти виріб конкретного виробника з ряду однорідних товарів.

Об'ємні знаки можуть реєструватися і в якості промислових зразків. Однак термін дії торгової марки, в разі постійного продовження, на відміну від корисної моделі, необмежений.

Мультимедійні торгові марки

Являють собою рухоме зображення, рух. Складаються із серії нерухомих зображень кадрів, які при складанні відображають рух. Найвідомішим прикладом можна назвати заставку компанії Nokia - змикаються руки.

Звукові торгові марки

Це будь-які звуки і музичні фрази. Звуки - це шуми будь-якого походження, які неможливо відобразити нотами. Наприклад, звуки природи. Музичні фрази - це мелодії, фрагменти мелодій, пісні, співзвуччя.

Відомі всьому світу приклади звукових торгових марок: рев лева в рекламній заставці кінокомпанії «MetroGoldwynMayer», чотири ноти Intel.

Звукові торгові марки вже давно подаються на реєстрацію в різних країнах. Однак при реєстрації виникає проблема. А саме, форма, в якій повинна бути зафіксована торговельна марка. Нотний запис, який передбачений і українським законодавством, може передати далеко не будь-який звук. Наприклад, шум моря, спів птахів і так далі висловити нотами досить складно.

Нюхові торгові марки

Це запахи, не властиві конкретному товару, і тим самим є інструментом відмінності одного товару від іншого.

Наприклад, екзотичне позначення «запах кінського поту» було зареєстровано в США для шкіряної оббивки крісел автомобілів марки «Мустанг».

Особливості

Основна проблема реєстрації нетрадиційних торгових марок - це їх правильне уявлення і подача на реєстрацію. З даним рівнем техніки досить складно вносити відомості про такі знаки в реєстри, а також публікувати відомості про них.

Торгова марка - реєстрація ТМ є досить складним і важливим процесом, до якого необхідно поставитися з усією відповідальністю. Для того, щоб реєстрація була найбільш правильною і швидкої потрібно звернутися до професіоналів, які забезпечать найбільш кваліфікований підхід до даної справи. Зробити це можна прямо зараз, заповнивши відповідну форму.

Реєстрація торгової марки Київ і не тільки разом з компанією «ТМ-Патент» - це найкраще поєднанням ціни і якості. Високий рівень професіоналізму наших співробітників дозволяє забезпечувати найбільш високу якість послуг, що, безсумнівно, найкращим чином відображається на кінцевому результаті. У нашій компанії найбільш доступна реєстрація торгової марки ціна становить 500 грн., Що дозволяє економити як Ваш час, так і кошти.

Google